Friday, February 3, 2012

mama piah & baby auni ^_^

aluu n assalam~

akhirnya..
ak dpt jugak berjumpa dgn salah seorang rakan baik Munshi semalam..
kejap2 tertangguh nk jumpa dia..
skrg dia dah jadi Mama..
kitorang plak dah jadi Aunty hahaha..



alhamdulillah, Piah dikurniakan seorang bayi perempuan yg cerdik dan sihat ^_^
nama diberi Nur Afifah Auni..
lahir pada 22 Disember 2011 (sehari selepas birthday ak tuh hehehee..)
abis ikut rupa abah dia ^^
semalam bukan men aktif lagi Auni nih..
kesian mama dia kena tendang..
Auni nih suka senyum dan berkerut hehee..

bila dah bjumpa ngan mama piah, macam2 dia share dgn kitorang..
dari pengalaman sebelum mengandung smpilah pengalaman berpantang..
bukan tuh je, ada lg berita mengejut..
dua org daripada kami bakal kawen tahun nih..
Beah ujung bulan Jun, Iza pulak ujung bulan Mei..
mak aih.. tmbah lg dua org, jadi bini org sudah hahaha..

nk tergelak tgk gelagat Piah melayan anak dia..
bukan men brutal lagi.. (xde la kasar mcm gangster)
dalam2 brutal tuh, terserlah sifat keibuan dia..
sayu hati ak tgk..
anak dia pun xbyk meragam sgt, byk buat mak dia ketawa dan tsenyum..
Piah bg la can kitorang dukung Auni..
Nad ngan Fara xbrani pegang hehee..
ak dpt gak dukung Auni wlpun ada rasa takut2 sedikit..
smpi Bilah kata tgn ak sejuk XDD
almaklumla, budak baru 1 bulan lebih, mmg la cuak sikit..
hamik kau, semua kata ak mcm mak org dah..
ye saya tahu, badan saya besaq mcm mak org hahahaa..

lama jugak lepak kt umah Piah..
dari kul 11 pg smpi la kul 2 ptg smpi tlupa lunch hahaa..
lepas gi umah Piah, kitorang pun gerak kt JJ Aeon..
solat dan lunch sama2 kt foodcourt Aeon tuh..
ak xdpt lepak lama sbb kena antar walid gi tusyen..
wlpun agak penat, tapi seronok dpt jumpa Piah dan Auni..
lepas nih, dpt lg anak buah dari keluarga Beah dan Iza =P


masa nih Auni da start mengengek nk susu.. patutla diorang kata ak mcm mak org ><



Beah yg bakal menjadi isteri sdg mendukung Auni hehee..



Happy moments ^^
dari kiri: Piah, Auni, Beah, Ziah, Tiya, Bilah, Nad, Fara..



lepas lunch di Foodcourt Aeon..


orait, tuh saja post kali nih..
tata n assalam~ ^_^


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

4 comment(s):

Reinnaj Kurosawa said...

haha untunglaaah da jumpa xD wekeke~ waaa Afifah Auni :D sedaap nama ^^ hehe~ sume da beso2 da. da nk kawen bagai. haha~ kejap sgt masa berlalu. mgkin seems like yesterday when korg sume dok bertawaf skolah munshi time xde cekgu dlm kls ahhah

najmi^^ said...

cepat2x..kak tipa lak kawen~

tiya-chan said...

/Reinnaj Kurosawa : wahhh miss those times.. gi memana mesti sembilan2 org tuh jalan skali XD

tiya-chan said...

/najmi ^^ : waahhh2..
silap2 najmi yg kawen dulu hehee..
doa2kan lah akak ye =P

Related Posts with Thumbnails